مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

من محمد رضا تورانی هستم و به مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنم تا بتوانند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را بکار بگیرند، تا در زمانی که با رکود بازار صنف خود یا با رکود عمومی برخورد می کنند بتوانند نه تنها از این وضعیت بگذرند حتی موقعیت خود را نسبت به رقبا بهبود دهند.
به نظر من دلیل شکست بسیاری از کارآفرینان این است که در مواجه با مسائلی مثل رکود بازار، انتخاب درست محصول/خدمات، نحوه برخورد با رقبا، جلب همکاری شرکای تجاری، نحوه بکارگیری صحیح منابع انسانی و استخدام، تبلیغ‌نویسی موثر و سایر وجوه کسب‌کار چیز زیادی نمی‌دانند و با اشتباهات خود پول و بودجه خودشان را دور می‌ریزند.
روش کار من این است که به مدیران کمک می‌کنم به جای اینکه وقت، انرژی و پول خود را به طور ناقص بر اثر فشار ذهنی در مواجه با موارد ذکر شده هدر دهند و باصطلاح گیج بزنند، با استفاده از یک برنامه مدون و حساب شده تک تک موارد مذکور را با حداقل هزینه حل و فصل کنند.
مخلص کلام این که ما برای تحقق سه هدف می‌کوشیم:
1- کاهش هزینه
2- افزایش بهره‌وری
3- افزایش فروش

شماره تماس: 09192120628

آی دی تلگرام: mrtourani@

تلگرام: bmc_tourani@

mr.tourani@gmail.com

بایگانی

۰

در مطلب قبل 5 شیوه پیشنهاد رد نشدنی مطرح شد و ادامه یک یک اینها را بازتر می‌کنم:


1- ارائه تدریجی پیشنهاد

در این روش هر گاه می‌خواهید مزیتی ارائه دهید که دارای 3 تا هدیه است. هیچوقت این 3 تا هدیه را با هم مطرح نکنید.

افراد هر چه تدریجی‌تر با یک پیشنهاد بزرگ مواجه شوند، حس بهتری دارند و تعداد خریدهای‌شان بیشتر خواهد شد.
مثلاً اول بگویید با این خرید، تحویل رایگان خواهد بود و در پایین‌تر در متن تبلیغ بنویسید، علاوه بر تحویل رایگان، یک هدیه هم به شما خواهیم داد. و در قسمت انتهایی تبلیغ بنویسید علاوه بر هدیه قبلی، هدیه دیگری را هم دریافت خواهید کرد.

2- قرار دادن محصول در یک مجموعه

یعنی قرار دادن محصولی در یک مجموعه کامل و پیشنهاد آن به مخاطب.

معمولاً هر پیشنهادی که یک راه‌حل کامل است و شخص دیگر نیازی به خریدهای دوم و سوم و ... ندارد، حس بهتری ایجاد می‌کند و رد نشدنی‌تر به نظر می‌آید. و در نتیجه افراد بیشتری این پیشنهاد را قبول خواند کرد.
مثلاً به جای پیشنهاد فروش تنهای دوربین، در یک تبلیغ آن را در مجموعه‌ای شامل خود دوربین، شارژر اضافی، باتری کمکی، کابل و هر چیز دیگری که دارنده دوربین نیاز دارد، با یک قیمت بالاتر پیشنهاد بدهبد.

توجه

هیچوقت فکر نکنید که اگر ما محصولات و/یا خدماتی را اضافه کنیم، چون قیمت مجموعه بالاتر خواهد رفت، کسی نخواهد خرید. خریدارها اگر پول کافی داشته باشند همیشه ترجیح می‌دهند کامل‌ترین راه‌حل ممکن را خریداری کنند تا بعدها اضطراب، نگرانی و ترس کمتری داشته باشند. از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی