در مطلب قبل 5 شیوه پیشنهاد رد نشدنی مطرح شد و ادامه یک یک اینها را بازتر میکنم:
1- ارائه تدریجی پیشنهاد
در این روش هر گاه میخواهید مزیتی ارائه دهید که دارای 3 تا هدیه است. هیچوقت این 3 تا هدیه را با هم مطرح نکنید.
افراد هر چه تدریجیتر با یک پیشنهاد بزرگ مواجه شوند، حس بهتری دارند و تعداد خریدهایشان بیشتر خواهد شد.مثلاً اول بگویید با این خرید، تحویل رایگان خواهد بود و در
پایینتر در متن تبلیغ بنویسید، علاوه بر تحویل رایگان، یک هدیه هم به شما خواهیم
داد. و در قسمت انتهایی تبلیغ بنویسید علاوه بر هدیه قبلی، هدیه دیگری را هم
دریافت خواهید کرد.
2- قرار دادن محصول در یک مجموعه
یعنی قرار دادن محصولی در یک مجموعه کامل و پیشنهاد آن به مخاطب.
معمولاً هر پیشنهادی که یک راهحل کامل است و شخص دیگر نیازی به خریدهای دوم و سوم و ... ندارد، حس بهتری ایجاد میکند و رد نشدنیتر به نظر میآید. و در نتیجه افراد بیشتری این پیشنهاد را قبول خواند کرد.مثلاً به جای پیشنهاد فروش تنهای دوربین، در یک تبلیغ آن را در مجموعهای
شامل خود دوربین، شارژر اضافی، باتری کمکی، کابل و هر چیز دیگری که دارنده دوربین
نیاز دارد، با یک قیمت بالاتر پیشنهاد بدهبد.
توجه
هیچوقت فکر نکنید که اگر ما محصولات و/یا خدماتی را اضافه کنیم، چون قیمت مجموعه بالاتر خواهد رفت، کسی نخواهد خرید. خریدارها اگر پول کافی داشته باشند همیشه ترجیح میدهند کاملترین راهحل ممکن را خریداری کنند تا بعدها اضطراب، نگرانی و ترس کمتری داشته باشند. از این فرصت به خوبی استفاده کنید.