مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

من محمد رضا تورانی هستم و به مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنم تا بتوانند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را بکار بگیرند، تا در زمانی که با رکود بازار صنف خود یا با رکود عمومی برخورد می کنند بتوانند نه تنها از این وضعیت بگذرند حتی موقعیت خود را نسبت به رقبا بهبود دهند.
به نظر من دلیل شکست بسیاری از کارآفرینان این است که در مواجه با مسائلی مثل رکود بازار، انتخاب درست محصول/خدمات، نحوه برخورد با رقبا، جلب همکاری شرکای تجاری، نحوه بکارگیری صحیح منابع انسانی و استخدام، تبلیغ‌نویسی موثر و سایر وجوه کسب‌کار چیز زیادی نمی‌دانند و با اشتباهات خود پول و بودجه خودشان را دور می‌ریزند.
روش کار من این است که به مدیران کمک می‌کنم به جای اینکه وقت، انرژی و پول خود را به طور ناقص بر اثر فشار ذهنی در مواجه با موارد ذکر شده هدر دهند و باصطلاح گیج بزنند، با استفاده از یک برنامه مدون و حساب شده تک تک موارد مذکور را با حداقل هزینه حل و فصل کنند.
مخلص کلام این که ما برای تحقق سه هدف می‌کوشیم:
1- کاهش هزینه
2- افزایش بهره‌وری
3- افزایش فروش

شماره تماس: 09192120628

آی دی تلگرام: mrtourani@

تلگرام: bmc_tourani@

mr.tourani@gmail.com

بایگانی

۰

شما یک مدیر هستید یا یک رهبر؟ چه تصوری از خودتان دارید؟!

ادامه مطلب را بخوانید تا خود واقعی‌تان را بشناسید.

مدیران اندکی کارمندان‌شان را به خاطر نشان دادن خلاقیت یا فرا رفتن از مرزهای شغلی‌شان تشویق می‌کنند. بیشتر مدیران دنبال کارمندانی می‌گردند که دقیقاً همان کاری را انجام دهند که به آنها گفته شده، نه کار دیگر. این یعنی هدر دادن اسراف‌گرانه‌ی خلاقیت‌ها، ایده‌ها و انگیزه‌های کارمندان.

حتی برخی از این مدیر نماها، حماقت  بیشتری به خرج می‌دهند و کارمندشان را توبیخ هم می‌کنند.

به این دسته افراد بهترین لقبی که می‌توان بر آنها نهاد، خلاقیت‌کُش و انگیزه‌کُش است.

می‌خواهید بدانید این خلاقیت‌کُش‌ها چگونه عمل می‌کنند؟

با کاغذبازی، چراغ قرمز نشان دادن، سیاست‌ها و تاکید بر خطا نکردن، انرژی کارمندان را می‌گیرند.

 

می‌خواهید رهبر باشید؟ ...

پس «به کارمندان‌تان فرصت دهید تا غیر از انجام وظیفه، تاثیرگذار هم باشند. حتماً پاسخ مثبتی دریافت خواهید کرد. کنار آنها باشید و مطمئن شوید که تاثیرگذاری خود را حفظ می‌کنند. با آنها پیوندهای ارتباطی برقرار کنید، تا تعهدپذیری آنها افزایش یابد. آنها خیلی مایلند نقش کاملی در سازمان داشته باشند و نظرها و پیشنهادهای‌شان شنیده شود.»

یک رهبر، کارمندان را همکار خود می‌داند نه زیردستانش. رهبری خیابان یکطرفه نیست، رهبری تبادل اطلاعات دوطرفه است که در آن رهبر چشم‌انداز خلق می‌کند و کارمندان ایده‌ها و راه‌هایی می‌یابند تا به این چشم‌انداز برسند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی