در مطلب قبل 2 شیوه پیشنهاد رد نشدنی مطرح شد و حالا 3 مورد دیگر را توضیح میدهم:
3- قرار دادن چند هدیه با ارزش ذهنی بالا
فرض کنید که میخواهید یک خودکار هدیه دهید یا یک فلش یواسبی! در ذهن اغلب افراد یک فلش یواسبی ارزش ذهنی بالاتری دارد. در صورتی که آن فلش یواسبی میتواند 20 هزار تومان باشد و یک خودکار خوب میتواند 100 هزار تومان باشد.
4- افزودن خدمات رایگان
- تحویل رایگان
- نصب رایگان
- آموزش رایگان
و هر کاری که مخاطب به آن نیاز دارد که به صورت پیشنهاد ویژه ارائه دهید.
5- ایجاد کمیابی یا محدودیت زمانی
کمیابی، این است که هر وقت تعداد محصولات در انبار کم میشود، این موضوع را در تبلیغ نوشته شود. ادعا کنید که از این محصول مثلاً فقط 8 عدد موجودی دارید.
گاهی پیش میآید که از محصولی موجودی کم داریم، اما از آن در تبلیغ استفاده نمیکنیم. این را بدانید که افراد همیشه دنبال محصولات و خدمات کمیاب هستند و وقتی بدانند که این محصول به زودی تمام خواهد شد یا موجودی شما کم هست، تمایل خیلی بیشتری خواهند داشت که از ما خرید کنند.