۱- هر کسب و کاری راه میاندازید شما یک مدیر تلقی میشوید، مدیر باید ترس و بی میلی نسبت به ارزیابی عملکرد خویش، نداشته باشد؛
۲- مدیر نباید مشکلات کاری را به خانواده منتقل کند؛
۳- مدیر باید تیم سازی بداند؛
۴- مدیر باید توانایی ایجاد اعتماد در مشتری داشته باشد؛
۵-مدیر باید کارکنانی پرورش دهد که در مواقع لازم بتوانند پاسخ منفی دهند؛
۶- مدیر ناموفق به سخنان کارکنان توجه نمیکند فقط با آنها صحبت میکند؛
۷- مدیر باید آمادگی روحی پرسنل را بالا ببرد؛
۸- مدیر باید مدیریت روحیه بداند؛
۹- مدیر باید توانایی ایجاد تعهد در پرسنل داشته باشد؛
۱۰- مدیر نباید نسبت به اعداد و ارقام دل خوش کند، مدیر باید نسبت به عوامل پدیده آورنده ارقام واکنش نشان دهد.
اگر
در ده زمینه یاد شده ضعیف هستید به صورت خویش فرما وارد بازار نشوید، مدیر
ضعیف بهتر است بازار را ترک کند و در صورت ماندن، با زیان بیشتر از بازار،
اخراج میشود، در هر ده مورد فوق از امروز تصمیم بگیرید متفاوت عمل کنید.
- فرهنگ تجاری کشورها- مالزی
- فرمولهای ساخت عنوانهای تبلیغی قوی
- شما یک مدیر هستید یا یک رهبر؟
- معیارهای مهم برای ساختن یک عنوان تبلیغاتی
- این امور را هیچ وقت کارسپاری نکنید:
- این کارها را همیشه به دیگران بسپارید:
- ده شرط موفقیت براساس توانایی شخصی
- شش مرحله کارسپاری
- شمای مدیر همه چیز دان نیستید!
- مدیران خردمند