کارمندان شما گنجینهای از تجربه و آگاهی نسبت به روابط کاری شما و کار روزمره سازمان هستند. آنها اغلب به مشتریان و مشکلات شرکت، بیشتر از شما نزدیکترند. بیتوجهی به پیشنهادات و توصیههای آنها هم بیاحترامی است و هم کوتهنظری و حماقت شما (از صراحت کلام و انتقادم دلخور شدهاید، پس خود را در تابوت تنهایی بگذارید و دفن کنید) این منبع ارزشمند را ندیده نگیرید. به هر حال باید حقوقشان را بپردازید، پس از آنها استفاده کنید.
- فرهنگ تجاری کشورها- مالزی
- فرمولهای ساخت عنوانهای تبلیغی قوی
- شما یک مدیر هستید یا یک رهبر؟
- معیارهای مهم برای ساختن یک عنوان تبلیغاتی
- این امور را هیچ وقت کارسپاری نکنید:
- این کارها را همیشه به دیگران بسپارید:
- ده شرط موفقیت براساس توانایی شخصی
- شش مرحله کارسپاری
- شمای مدیر همه چیز دان نیستید!
- مدیران خردمند