مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

مشاور مدیریت کسب و کار (Business Management Consultant)

بهبود در دوران رکود؛ تثبیت در دوران رونق

من محمد رضا تورانی هستم و به مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنم تا بتوانند بهترین راهکارها و استراتژی‌ها را بکار بگیرند، تا در زمانی که با رکود بازار صنف خود یا با رکود عمومی برخورد می کنند بتوانند نه تنها از این وضعیت بگذرند حتی موقعیت خود را نسبت به رقبا بهبود دهند.
به نظر من دلیل شکست بسیاری از کارآفرینان این است که در مواجه با مسائلی مثل رکود بازار، انتخاب درست محصول/خدمات، نحوه برخورد با رقبا، جلب همکاری شرکای تجاری، نحوه بکارگیری صحیح منابع انسانی و استخدام، تبلیغ‌نویسی موثر و سایر وجوه کسب‌کار چیز زیادی نمی‌دانند و با اشتباهات خود پول و بودجه خودشان را دور می‌ریزند.
روش کار من این است که به مدیران کمک می‌کنم به جای اینکه وقت، انرژی و پول خود را به طور ناقص بر اثر فشار ذهنی در مواجه با موارد ذکر شده هدر دهند و باصطلاح گیج بزنند، با استفاده از یک برنامه مدون و حساب شده تک تک موارد مذکور را با حداقل هزینه حل و فصل کنند.
مخلص کلام این که ما برای تحقق سه هدف می‌کوشیم:
1- کاهش هزینه
2- افزایش بهره‌وری
3- افزایش فروش

شماره تماس: 09192120628

آی دی تلگرام: mrtourani@

تلگرام: bmc_tourani@

mr.tourani@gmail.com

بایگانی

۰

1- کارهای جزئی؛ برای یک مدیر هیچ چیز بیشتر از گرفتار شدن در جزئیات، هدر دهنده وقت نیست. مثل کنترل دوباره چند صفحه عدد، کنترل ورود و خروج کارکنان.

2- گردآوری اطلاعات؛ کار یک مدیر جمع‌آوری اطلاعات نیست بلکه تجزیه و تحلیل آنها و یافتن راه‌حل‌هایی برای مشکلات است. به شما حقوق بالا نمی‌دهند که بروید اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کنید، بلکه شما باید چشم‌انداز وسیع را در نظر داشته باشید و به این ورودی‌های گوناگون معنا ببخشید!

3- کارهای تکراری؛ کارهای روزمره و تکراری روزانه مثل تهیه گزارش هفتگی تولید، بررسی گزارش ماهانه هزینه‌ها، ... نباید شما را در دام خود گرفتار نماید. به جای انجام این کارها، برنامه‌ای بچینید تا کارمندتان آنها را به موقع انجام دهد.

4- کارهایی که می‌توانید به نماینده‌ی خود بسپارید؛ گاهی حضور شما در جلساتی لازم است، اما در بسیاری موارد مهم نیست که خودتان شرکت کنید یا نماینده‌ای بفرستید. مثلاً جلسات معرفی خدمات، کنفرانس‌ها، ملاقات با مشتری، ... اینطوری هم بخشی از وقت‌تان آزاد می‌شود و هم فرصتی به کارمندتان داده‌اید تا مسئولیت‌های جدیدی را بپذیرد.

5- کارهای آینده؛ یک مدیر باید از فرصتهایی برای آموزش دادن زیردستانش جهت آمادگی برای مسئولیتهای آینده استفاده کند. تنها راه آموزش، فرستادن آنها به کلاسهای پرهزینه بیرون نیست، 90 درصد رشد حرفه‌ای در خود محل کار اتفاق می‌افتد. با سپردن پیش‌رونده کارهای مهم و مهم‌تر به کارمندان‌تان، اعتماد به نفس آنها را تقویت کنید و کمک‌شان کنید تا مسیر ترقی در سازمان را راحت‌تر طی کنند.

 

«برگرفته از کتاب مدیریت به زبان آدمیزاد»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی