ادعا یکی از چهار جزء کلیدی یک تبلیغ است که قبلاً گفته شد. حالا میخواهم فرمول دقیق و جالب جهت طراحی یک ادعای خوب را بگویم:
1- طرح مشکل
این محصول/خدمت چه مشکلی را از دیگران حل میکند؟
در این رابطه میتوان سراغ پنج انگیزاننده خرید رفت و تمامی موارد را بررسی نمود که چه چیز یا مشکلی باعث شده که شخص سراغ محصول ما بیاید.
2- ارائه راهحلهای ممکن
در این قسمت بلافاصله نمیآییم راهحل خودمان را مطرح کنیم. ابتدا تمام راهحلهای ممکن را مطرح میکنیم و ضعفهای آنها را هم میگوییم.
3- تمایز راهحل خودمان
در این قسمت تمایز راهحل خودمان را نسبت به راهحلهای مطرح شده توضیح میدهیم.