لاری هاکمن (کسی که برند لوفت هانزا را در جهان جا انداخت):
اگر میخواهید مشکلات بزرگ کسبوکارتان را حل کنید، ببینید اگر بچهتان پنج سالش بود، چه جوری آن مشکل را حل میکرد. معمولاً بچههای 1 تا 5 و حتی تا 10 ساله با مسائل پیچیده، ساده برخورد میکنند و راحت آن را تجزیه و تحلیل میکنند. این نکته مهم مدیریت و مذاکره است. مثلاً برای باز کردن در شیشه مربا؛ شما اگر به یک بچه یک شیشه مربا بدهید و نتواند آن را باز کند، اول چند بار آن را به زمین میکوبد و بعد در آن را باز میکند. حالا ما آدم بزرگا میرویم در اینترنت بعد از یک ساعت جستجو، تازه این لم را یاد میگیریم.